22 Oktober

Har jobbat idag. Det har gått väldigt bra. Det var verkligen otroligt lungt.
Jag serverade Filip och Fredrik, Fredrik idag. Den du!
Nämen, det är kul att det "händer" nått skoj på jobbet en vanlig torsdag.
Sen när jag kom hem så var det bara att byta om och gå ut och äta.
Jag, David och 3 av hans kompisar gick på 7 små Kryddor här i Sundsvall.
Det var väldigt gott! Rekomenderas!

Imorgon blir det jobb igen. Sen på kvällen blir det lungt framför TVn.
Längtar verkligen. Gillar fredagar. En dag som uppskattas av mig.
Det blir nog lite godis på bordet också.

Det har ju inte blivit nått skrivet om Modo Hockey för mig.
Och det beror ju på att det finns ju inget att berätta, vi förlorar bara.
Skärpning Modo! Ni kan mycket mycket bättre!

Grattis Catrine på din 22-årsdag!


29 DAGAR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0