8 Oktober

Ska väl gå och lägga mig snart.
Men dagen började med att kliva upp för att gå och jobba, sen efter jobbet kom Johanna.
Vi hyrde film, käkade på BigBoy sen for vi hem och kollade på hyr filmen "Bröllops Duellen",
helt okej film. Ja, som alla andra sånna filmer.
Imorgon blir det nog lite shopping i Sundsvalls stad.
Hoppas jag hittar något som är värt att köpa.
Men allt kan ju behövas någon gång.
Som alla nagellack som jag ställt upp på rad för Johanna,
alla dom har jag använt och kommer säkert använda igen. (kankske)
Allt kan vara bra att ha! (?)

Något som inte alla vet kanske, är att jag har fått jobb i Sundsvall! Äntligen!
Som jag har tjatat och längtat. Plötsligt händer det!

Om 20 minuter,
så är det 43 dagar kvar tills jag lämnar Sverige för första gången i mitt liv!


god natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0