hela helgen

Helgen har varit lugn och trivsam.
Förutom fredag kväll, såå sjukt kul! Bus till 100% var det den kvällen.
Åkte först till Madde och Tim som inte viste att jag och Fredde skulle komma, för vi hade bestämt oss för att skrämma dom. Så när vi väl var där så började vi knacka på, på fönstret hennes. Efter ca 10 min av busning så visade vi att det var vi. Gick in till Madde och snacka med dom.. Skrattade mest!
Sen bestämde vi att vi alla skulle fortsätta vår kupp, så vi åkte till en annan av deras kompisar och gjorde ungefär liknande hos dom. Jaa, jag vet barnsligt! Vi har inte vuxit upp! Men det kommer jag nog aldrig riktigt göra. Det var grymt kul! Och ska sanningen fram så har jag aaaaldrig gjort nått sånt förut. Jag vågade väl aldrig riktigt när jag var mindre när alla andra gjorde det. Så nu har jag fått göra det jag med. (vill bara säga så alla förstår, vi kände dom som vi "skrämmde/busade" med och vi sa efteråt att det var vi. Skulle aldrig göra det på nån som jag inte viste vem det var!) Så då var det sagt! Kul hade jag iallafall.

Lördagen kom min prins hem. Så då vart det Lördagsmys istället för Fredagsmys. Chips, dipp och godis stod på bordet och det blev Brynäs på TV först (David är Brynäsare) Sen blev det fotboll för hela slanten. Tyvärr var det väl inget att se på när man kollar på slutresultatet. Men om man inte kollar så kan man ju missa en supermatch!

Södagsmorgonen kom sen rullade dagen på i sin takt. David och jag tog en härlig Höst-promenad. Så härlig luft nu på hösten och vackra färger, önskar ibland att det alltid vad höst. Sen blev det städning och rensning på sina ställen. Nu sitter jag här och skriver och kollar på TV. Ska snart gå och sova. Ska ju jobba imorgon.


Imorgon är det 40 dagar kvar!
God natt allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0