Jag vet inte.

ush fy bläää
Har väl nästan inget mer att säga.
Hatar känslan jag har nu. Man vet ingenting om någonting.
Vet knappt hur jag tar ena foten efter de andre.
varför? varför? varför? varför?..
hur? hur? hur? hur? hur? hur?..
när? när? när? när? när? när?..
Och så fortsätter det i huvudet på mig.
Jag vet ju inte ens vad jag funderar på. Eller man vet ju alltid på ett eller annat vis.
Men jag vet inte exakt. Det är lite allt möjligt. Eller så är det ingenting.
Jag vet inte.

En riktigt bra dag,
blev nu på en handvändning till en dålig kväll.
vill inte ha den här känslan i magen.

Ville väl skriva det här så jag kanske skulle kunna förstå vad som ligger i huvudet på mig och irriterar.
Men tyvärr så har jag nog inte komme längre än innan. Fortfarnade inget svar på frågorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0