Kläder?

Har varit i staden hela dagen med Johanna. Det har varit mycket trevligt. Men blir så less när jag aldrig hittar nått jag vill ha! Är så köp sugen. Vill ha så mycket i alla fantaser jag har, men när det kommer till verkligheten så finner jag inget. Vi gick runt och runt, men inget fastnade jag för. Efter att vi fikat på ett fik här i Sundsvall så fann Johanna en pärlbutik som jag verkligen har missat. Ååhh så underbart att hitta. Vi gick nog runt där i över en timme. Tillslut hittade jag lite saker så ikväll blir det pyssel. Ska göra några örhängen och ett halsband tror jag.Men imorgon måste jag till Panduro och köpa silver ståltråd så jag kan göra färdigt saker.
Hoppas på att jag ska hitta nått kul på klädfronten också!

Finns nog inget mer ointressant att skiva. Så hejdå!
Det blir desutom Fredagsmyyys för mig själv ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0