19 september

Idag har det städats, såå skönt när det är färdigt. Kan man slappna av resten av dagen, förhoppningsvis! Ikväll blir det hemmakväll med Johanna, blir skönt att sitta hemma och bara ta det lungt och snacka skit.


Har sett lite på "Svenska Hollywood fruar" tror det hette så. Så vädrelöst. Pinsamt. Jag förstår faktiskt inte att man vill bo så där. Jag trivs bra här i Sverige, Sundsvall i en lägenhet (2:a) som jag städar själv, fast man inte alltid tycker det är såå roligt att städa så är jag nöjd med att städa själv. Man ska vara så otroligt perfekt på utsidan (fast jag tyker dom inte är dirkekt snygga, inte ens lite) så dom verka glömma insidan. När säger man till en vän att den är tjock? När kan man inte ens bära en handduk ner till poolen själv? När snackar man skit om en som sitter brevid en? Ja, det är ett av det sämsta program jag sett.

Sitter gärna här och får känna mig älskad för just den jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0