25 september

"nu är det slut på veckan nu är det dax för fredagsmyyyyys..."
Jo, det är slut på veckan och det är fredag. Blir inte en fredag med mys denna kväll men det blir en fredag med massa skoj. Tänkte åka på kyrkan (Night Light) och träffa vännerna. Har inte träffat dom på länge nu. Har ju varit hemma i Sundsvall på heltid nu. Men nu är jag i Ramvik hos mor och far. Är ju inte helt 100 frisk men jag är piggare, snorig och halsont än men det får jag tåla, vill träffa folk!!
Imorgon ska jag åka på loppis i Härnösand ,Lions Loppis. Det är sååå kul att gå på loppis och det är ännu roligare att hitta nått på loppis. Sen på kvällen vet jag inte alls vad jag ska göra. Ska väl försöka hitta på nått om nån vill hitta på nått?!

Nä, nu ska jag äta middag och sen fixa till mig. Sticker till Kramfors sen! Om någon vill komma till Night Light på pingstkyrkan i kramfors ikväll kl 19 så är bara att komma. Välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0