26 September

Jeeeiiej, dag har varit en rätt bra dag och hoppas på en fortsatt trevlig kväll, det blir det nog också. På morgonen åkte jag, mamma och min bror till Härnösand på loppis, hittade en marinblå väska och gammla julgranskulor (glas) Sammanlagt 25 kr. Ingenting vill jag påstå! Väldigt nöjd. Sendan ville bror åka till Birsta, så jag hängde med och kollade runt lite. Rätt drygt att åka till Sundsvall när man precis har kommit därifrån. Men alltid kul att kolla på kläder, men inget köp vart det idag där. Blir väl till veckan som kläder inhandlas. Köpte iallafall en leksak till fasters hjärtetroll Melvin som han ska få imorgon på sin 6 månadersdag. Vilken kille!

Ikväll så åker jag med Linda till Ullånger på kyrkan där. Ska bli en trevlig kväll. Allt blir väl trevligt när man är med Linda! Inget Jag Utan Du. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0