lördagkväll/söndagdag

Kvällen igår var en trevlig kväll, Johanna och Lars kom hit sen gick vi och åt på Hagakrogen sen åkte vi och skulle hyra film.. det tog ca 1 timme för oss att hitta en film och ändå var inte alla nöjd :P Men det blev en film som ska vara skrämmande, men att kolla på en sån med Lars så blir det en komedi. Rätt lyckat ändå måste jag säga.
Sen blev det ju massa prat om när vi gick i våran braiga klass 9:4 på Franzén och alla andra.
Idag så for jag och Johanna till Birsta och gick runt. Köpte en lila mössa från Carlings och en bok som jag ska skriva ner mina bästa (enligt mig) dikter i. Johanna köpte Lars Winnerbäcks nya album. Mamma och pappa kommer med min skiva imorgon, då blir det Lars i hela lägenheten!!

Nu ska jag vila, har en huvudvärk som inte vill försvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0