Jag ska åka utomlands!

AHHHH! Igår var en speciell dag, fast sen i november kommer bli ännu mer speciell. Igår bokade vi (David, jag och Martin) en resa till Väst Indien! I november lämnar vi landet. Såå roligt, såå underbart. Har aldrig satt min fot utanför Sveriges gränser, så det kommer bli väldigt roligt, spännande och intressant att se nått som man aldrig sett.
Nu har man verkligen nått att längta till. Har alltid längtat efter att få åka utomlands, men nu är det nära. Nu är det bokat och klart! Sååååååååå underbaaaart! åhhhhhhhhh....
Jag vill nästan börja packa nu, har redan börjat planera på vad jag ska ha med mig. Håller på med en check-lista. Köpte ett par jeans-shorts och en bikini överdel idag. Men jag ska försöka inte ha med mig sååå mycket. Kan ju tvätta där också. Men jag har ju typ ingen anning vad jag ska ha med mig!! Kommer säkert glömma grejer som är viktigast. Just därför är ju en check-lista väldigt bra att ha. Vi kommer att bo hos David och Martins pappa som bor i Väst Indien. Blir spännande också att se hur folk bor där, inte bara som en turist som bor på hotell. Men det kommer nog att komma en sån resa fram över också.

Jag har fortfarande ont i halsen, har aldrig haft det så här länge förr. Över 1 vecka har jag haft det nu. Men annars är jag pigg. Halsen och näsan är det som stör nu. Men man borde inte klaga, kunde ha varit mycket värre.



52 dagar kvar tills jag lämnar landet för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0