eld ångrar halsont

Var ju på bio i Måndags och såg "Flickan som lekte med elden", och jag sa ju att jag skulle säga vad jag tyckte om den. Jaa, det var väldigt bra! Grymt grymt bra! Gå och se den.

Sen fick jag Lasse Winnerbäcks skiva "tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" i Måndags. Och Jaaaaaaa! Den är toppen! Har saknat den här känslan jag får av hans låtar. Och vad kan göra det bättre med en ny skiva, att det är HÖST! Så perfekt. Så härligt men den friska lufen och alla fantastiska färger naturen bjuder på. Köp hans nya skiva!

Det som är mindre kul och mysigt är att jag är sjuk. Fick ju ont i huvudet i lördags och det fortsatte på söndagen, måndag vaknar jag ju med halsont och gårdagen hade jag ont i kroppen, gick på jobbet idag men pallade inte så jag fick gå hem. Skulle ju jobba imorgon också men vill inte bli sämre och vill ju inte smitta dom andra på jobbet. Det bli lungt nu för mig, vila upp sig lite. Imorgon kväll bär det ju hem till Ramvik till mor och far. Dom får pyssla om mig lite. Vill inte bli sämmre, vill ju göra nått kul i helgen, vill umgås med kompisar. Så soffan och sängen får plågas med mig ikväll och imorgon till bilen rullar norrut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0