Söndagsmyyys

Ja, det var det minnsan igår. Kollade på "Ensam mamma söker" sen efter det fick man en låång och underbar massage av en underbar person. Sen sov man gott, man blir så avslappnad efter massage.

Sen nu är det måndag igen och då vaknar jag med ont i halsen. Har haft huvudvärk i 2 dagar och nu ont i halsen också. Men så är det ibland. Ska inte klaga, är väldigt sällan riktigt sjuk! Så det här får jag ta.
Idag kommer också mamma och pappa hit. Ska kankse gå på stan ett tag sen blir det att laga mat sen blir det bio. Ska se "Flickan som lekte med elden". Ni får höra sen var jag tycker, första filmen var ju väldigt bra så jag hoppas på de nu också.

Ska väl plocka undan lite här. Så man kan trivas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0